Plan na odchudzanie – rower i dieta

Borykasz się z nadwagą? Chcesz schudnąć, ale nie wiesz jak powinien wyglądać Twój plan odchudzania? Świetnie trafiłeś/aś. Przedstawiamy czterotygodniowy plan na odchudzanie. Dzięki niemu pozbędziesz się tłuszczu z okolic ud, pośladków oraz nadwagi.

Rower – Twój nowy przyjaciel
Jednym z najefektywniejszych form odchudzania jest jazda na rowerze. Nie obciążająca stawów forma aktywności fizycznej to niezwykle efektywny sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów.

Aby jazda na rowerze była maksymalnie efektywna należy jeździć w tempie oscylującym w granicach około 15-20 km/h po równym, niewyboistym terenie. Zapewni to optymalny, jednostajny wysiłek. Ilość spalanych kalorii w trakcie takowego wysiłku to około 300-600.

Jazda na rowerze prócz właściwości odchudzających jest także świetnym pomysłem na poprawę zdrowia i sił witalnych. Za sprawą regularnej jazdy na rowerze pozbędziemy się żylaków i zatorów, poprawimy pracę układu oddechowego i samopoczucie.

Dieta – kilka minut dłużej w kuchni
Zmiana stylu życia obejmować powinna również odżywianie. Twoja dieta nie musi być radykalną głodówką. Wystarczy, że zbilansujesz posiłki i zaczniesz odżywiać się z nieco większą regularnością. To absolutnie wystarczy, by schudnąć. Dieta na odchudzanie powinna zawierać około 5-6 posiłków. Stałe pory będą sprzyjać redukcji wagi.

Możesz skorzystać zarówno z gotowych rozwiązań, jak i samemu stworzyć skuteczny jadłospis na odchudzanie. Istotnym jest jednak to, aby dieta była dopasowana – odpowiednio zbilansowana. Wszak, inaczej będzie wyglądać jadłospis osoby aktywnej, a inaczej osoby prowadzącej siedzący tryb życia.

Suplementy diet
Opcjonalnie możesz również wykorzystać suplementy diet. Zalecamy jednak wybór sprawdzonych, pozytywnie opiniowanych preparatów. Wszak, spora liczba dostępnych tabletek i proszków jest po prostu nieskuteczna.

Pamiętaj, że suplementy nie stanowią substytutu diety. Są jedynie jej dodatkiem i tak właśnie powinniśmy je traktować.

Be the first to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*