Jak schudnąć z łydek?

Smukła, jędrna figura – które z Pań o takiej nie marzą? Chyba tylko te, które takową posiadają. Niestety – w dzisiejszych czasach nieliczne grono może pochwalić się idealną sylwetką. Istnieje jednak kilka sposobów, by wpłynąć na swoją atrakcyjnie i skutecznie odchudzić własne ciało. I nie mamy tutaj na myśli wątpliwej jakości suplementów, tylko ciężką pracę u podstaw.

Przedstawiamy receptę na szczupłe i jędrne łydki. Jeśli chcesz móc pochwalić się smukłymi nogami, koniecznie zapoznaj się z dalszą częścią tego artykułu.

Jak schudnać z łydek?
Spalanie tkanki tłuszczowej z łydek przebiega w taki sam sposób jak w innych partiach naszego ciała. Oznacza to, że należy zmusić organizm do generowania zapotrzebowania energetycznego większego od ilości węglowadanów, które dostarczamy organizmowi. Dzięki temu, nasze ciało celem uzyskania energii będzie zmuszone ze skorzystania z zapasowego źródła, tj: tkanki tłuszczowej.

Jaką dietę wybrać?

W dobie Internetu, kiedy każdy ma dostęp do dziesiątek diet i jadłospisów bardzo trudno samemu zdecydować się na konkretną dietę. Aby uniknąć niezadowolenia z konkretnych posiłków, sugerujemy stworzenie diety od podstaw w oparciu o kilka najważniejszych zasad:

  • dieta powinna składać się z 5-7 posiłków
  • pokarmy należy przyjmować w odstępach 2-3 godzinnych
  • pierwszy posiłek powinien być najbardziej obfity w węglowodany
  • ostatni posiłek powinien zawierać tylko białko
  • z diety należy wyeliminować niezdrowe tłuszcze i węglowodany proste
  • organizm powinien otrzymywać minimum 2-3 litry płynów na dobę

Korzystając z wyżej wymienionych założeń oraz znając zapotrzebowanie kaloryczne naszego organizmu możemy stworzyć indywidualną dietę. Alternatywnie – można skorzystać z pomocy dietetyka, usługa stworzenia diety nie powinna kosztować więcej niż 100zł.

Jak ćwiczyć?

Obok diety bardzo ważnym elementem walki o smukłe łydki są ćwiczenia. W przypadku odchudzania każdej części nóg najważniejsze są ćwiczenia o charakterze aerobicznym (bieganie, jazda na rowerze).

Ponadto, plan treningowy warto uzupełnić o takie ćwiczenia jak: wspięcia na palce, przysiady oraz wykroki. Pomoże to nie tylko spalić tkankę tłuszczową, ale podkreślić mięśnie, co z całą pewnością ujędrni i doda atrakcyjności naszym nogom.

Be the first to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*