5 sposobów na zgrabny i płaski brzuch

Spoglądasz w lustro i nie jesteś zadowolona/y? Spokojnie, wszystko można poprawić. Wystarczy trochę zaangażowania, czasu oraz wiedzy, by pozbyć się oponki z brzucha. Dzisiaj przedstawiamy pięć prostych kroków, które przybliżą Cię do zgrabnej sylwetki.

Krok numer 1: kontroluj co, ile i kiedy jesz
Dieta to absolutnie kluczowy element procesów odchudzających. Nie oznacza to jednak, że masz radykalnie zmienić swoje nawyki żywieniowe. Tak naprawdę wystarczy, że zaczniesz monitorować to co jesz i ile jesz. Warto również ustalić stałe pory posiłków i zbilansować każde danie pod względem zapotrzebowania generowanego w danej części dnia.

Krok numer 2: podstawowe ćwiczenia aerobowe
Bez aktywności fizycznej się nie obejdzie. Bez obaw, nie będzie tak wyczerpująca jak Ci się wydaje. Wystarczy, że do planu swojego dnia dołączyć 30-45 minutową formę rekreacji ruchowej, taką jak: jazdę na rolkach, jazdę na rowerze, pływanie czy bieganie. To doskonałe sposoby na zwiększenie zapotrzebowania energetycznego, czego finalnym skutkiem jest redukcja wagi.

Krok numer 3: rozbudowa mięśni brzucha
Chcesz by na Twoim brzuchu pojawił się tzw. sześciopak? Poza podstawowym aerobikiem, musisz zadbać także o trening stymulujący wzrost włókien mięśniowych. W tym przypadku doskonale sprawdzą się takie ćwiczenia jak nożyce, brzuszki i wszelkie inne ćwiczenia izolujące grupę mięśni brzucha.

Krok numer 4: przyśpieszenie metabolizmu
Za nadwagę i otyłość bardzo często odpowiada tempo naszego metabolizmu. Aby je przyśpieszyć musisz zadbać o regularność w diecie, rytm dobowy oraz odpowiednią suplementację. Szczególnie efektywnym sposobem na przyśpieszenie metabolizmu jest stosowanie błonnika.

Krok numer 5: regularny rytm dobowy
Systematyczna dieta, odpowiednia dawka snu, relaksu i aktywności fizycznej – to wszystko składa się na rytm dobowy. Zadbaj o to, by nie stanowił on przeszkody w odchudzaniu i było możliwie jak najbardziej regularny.

Be the first to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*